Perfektní údržba automatické převodovky
Pravidelný servis automatické převodovky je klíčem k jejímu dlouhodobému a bezproblémovému provozu. Nabízíme kompletní servis včetně výměny oleje, filtrů a profesionální diagnostiky převodovek všech hlavních značek. Používáme pouze kvalitní náplně a příslušenství doporučené výrobci. Včasnou údržbou prodloužíte životnost převodovky a předejdete nákladným opravám.

Co u nás zahrnuje servis převodovek?
- Výměna olejeklasická i strojní (proplach celého systému)
- Výměna filtrů a těsněnívčetně adaptace řídící jednotky
- Detailní diagnostikapřevodovky a čtení chybových kódů
- Poradenstvío vhodných servisních intervalech a prevenci závad

Často kladené dotazy
Jak často bych měl měnit olej v automatické převodovce?
Doporučujeme měnit olej každých 60–90 tisíc kilometrů nebo podle pokynů výrobce.
Provádíte strojní výměnu oleje?
Ano, nabízíme proplach převodovky speciálním strojem, který zajistí výměnu téměř 100 % náplně.
Co zahrnuje diagnostika převodovky?
Zahrnuje čtení chybových kódů, kontrolu teploty, tlaků a adaptace převodovky.
Provádíte i další servis vozu?
Ano provádíme i běžný servis vozu, či další práce na motoru, podvozku atd. Pokud budeme opravovat převodovku, tak je zde možnost opravy dalších součástek, ke kterým bude lepší přístup např.: Gufero klikové hřídele, těsnění zadní části motoru, hardy spojka kardanu, nebo uložení kardanu atd.
Jak často měnit olej v diferenciálech?
Olej v předním diferenciálu doporučujeme měnit po max 60 000 km. Ve většině případech je namontován přímo na motoru, díky čemuž dochází k přenosu tepla a olej degraduje rychleji než olej v rozvodovém/regulačním diferenciálu či diferenciálu zadním.
Olej v rozvodovkách Xdrive, spínaných diferenciálech, nebo typu Torsen aj. doporučujeme měnit u starších typů po max 60 000. V případě novějších řad BMW F nebo G tento interval zkrátit na 45-60 000 max. Důvodem je nižší kapacita náplně a v továrním provedení absence výpustného šroubu. Vždy po servisním zásahu je nutná kalibrace pro maximální efektivitu!!
Olej v zadním diferenciálu je lépe chlazený náporem větru. U otevřených typů diferenciálu non-LSD doporučujeme interval 90-120 000 km. U diferenciálů s omezenou svorností ( LSD diferenciálů tzv. „Špér“) není univerzální postup, protože typ tohoto mechanismu může být jiný a aplikace vozu též (off road, sportovní jízda, drift). Zde se řiďte intervalem výrobce vložky diferenciálu v závislosti na užití. Zároveň je nutné dávat pozor na nutnost přítomnosti dodatečných aditiv LS. Některé vozy Ford, Dodge aj. to vyloženě vyžadují!! Nebojte, vše máme skladem. Stačí si domluvit termín 😊
Cukání auta se systémem xDrive při akceleraci po výměně kol
Nejčastějším viníkem může být:
- Špatně dofouklé pneumatiky
- Nehomologované pneumatiky pro použití se systémy Xdrive
- Špatná zkušenost s celoročními pneumatikami – držte se starého a ověřeného systému Léto, Zima
- Špatný rozměr pneumatik, který není schválený výrobcem vozu (rozměr není ve velkém TP)
- Různě sjeté pneumatiky
- U řady G značky BMW špatně zadaný rozměr pneumatik v systému idrive (palubní počítač), nebo neproběhla kontrola tlaku nové sady pneumatik/kol
- Ve výjimečných případech je potřeba provést kalibraci Xdrive přes diagnostiku
Sledujte nás na sociálních sítích!
Na našich sociálních sítích sdílíme ukázky oprav, repase převodovek, testování mechatronik, ale i zajímavé případy z praxe, tipy na údržbu a pohled na to, co všechno obnáší precizní práce s automatickými převodovkami.
Co o nás říkají klienti?
Máme za sebou stovky úspěšných oprav a repasí automatických převodovek všech typů.
Každý vůz u nás dostává maximální péči a profesionální přístup – od základních servisů až po složité opravy mechatronik a hydroměničů.
Důvěra našich zákazníků je pro nás největším oceněním.
Napište nám zprávu.
Přímý kontakt
Pokud si chcete rezervovat termín neváhejte nás kontaktovat skrz email, sociální sítě, nebo telefonicky. Budeme se Vám věnovat jak to jen bude časově možné.












